نحوه ارزش­گذاری در محله‌های اصفهان

يکشنبه 14 شهريور 1400
11:58
hsi

معیار و نحوه ارزش­گذاری در محله‌های اصفهان برای خرید خانه

این شهر با همه ویژگی­‌های خاص خود از جمله امکانات فرهنگی، فرصت‌های اقتصادی فراوان، مناطق مختلف گردشگری و … به مانند هر شهر دیگر دارای شرایط و خصیصه‌های خود در ارزش‌گذاری بر املاک است. نکته کلیدی دیگر در ارزش­‌گذاری، خرید و قیمت خانه در اصفهان سازگاری محله‌ها با شرایط زندگی و شغل و پیشه­ هر فرد است.

 

خرید خانه در اصفهان

 

پس علاوه بر ارزیابی اقتصادی، باید با سطح کیفی زندگی و شرایط هر محله آشنا شوید؛ که در ادامه به توضیح بهترین و مهم‌ترین محله‌ها برای سکونت‌پذیری و قیمت خرید خانه در اصفهان مناسب با سلیقه بیشتر افراد خواهیم پرداخت.

محله‌های اصفهان، شامل ۱۵ منطقه اصلی و در مجموع ۶۰ محله زیر مجموعه است. هر چه محله‌های این شهر به مناطق با اماکن تفریحی، مراکز خرید، بیمارستان­‌ها و درمانگاه­‌ها و خدمات شهری نزدیک‌تر باشند، دارای نرخ تعرفه زمین و مسکن گرانتری‌اند و تقریبا می­‌توان گفت اساس و پایه بازه ارزانترین محله و گرانترین محله اصفهان بر این معیار­ها مشخص خواهد شد.

همچنین نزدیکی به معابر عمومی و اصلی شهر، نقش مهمی در ارزش‌گذاری و جلب متقاضی خرید خانه در اصفهان دارد، چرا که راهبرد بهتری در مسیر یابی و حمل­ و نقل است.

 

خرید خانه در اصفهان

 

محله‌­های خوش‌نشین در شهر اصفهان برای خرید خانه

مختصراً بهترین محله­‌های شهر اصفهان، از دیدگاه شهروندان اصفهانی، محله‌های شیخ صدوق، مهرآباد، مرداویج، مشتاق، چهارباغ بالا و عباس آباد پیشنهاد شده است.

خانه‌های مرکز شهر در جایگاه بعدی قرار داشته و در نهایت نیز، محله‌های شمال شهر اصفهان از قیمت پایین‌‌تری برخوردارند؛ این در حالی است که امکان دارد مساحت، دسترسی و امکانات یک خانه با توجه به موقعیت جغرافیایی آن در محله‌های مرکزی، قیمت نهایی بالاتری نسبت به برخی خانه‌های مناطق جنوبی داشته باشد.


[ بازدید : 13 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]