باغ گلها اصفهان

دوشنبه 1 آذر 1400
12:29
hsi

«باغ گلها» یه مجموعه بزرگ تفریحی، فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتیه که خیلی ها مشتری ثابتش هستن. معماری سنتی اصفهان رو می شه اینجا دید چون در ساخت این باغ به باغ سازی قدیمی هم توجه شده.باغ صخره ای، آبشار باغ، باغ گیاهان دارویی و خوراکی و باغ سوزنی برگ ها جزو دیدنی های این مجموعه هستن.

 با خانواده تون حتما از این باغ دیدن کنین و خاطره های خوبی بسازین. فراموش نکنین که اینجا یه محوطه مخصوص کودکان و یه آمفی تئاتر روباز هم داره که می تونین از اونها استفاده کنین.این باغ هم جزو جذابیت های توریستی اصفهان به شمار میاد.

باغ گلهای اصفهان یکی از جاذبه های زیبای طبیعت گردی این شهر در کنار جاذبه های تاریخی و در حاشیه زاینده رود میباشد. این مجموعه فرهنگی، تفریحی و آموزشی دارای پارکینگ می باشد و بلیط ورودی ده هزار تومان می باشد، روزهای آخر هفته بسیار شلوغ است و انتظار برای ورودی پارکینگ کلافه کننده. بهتر است بازدید در ایامی غیر از روزهای آخر هفته و در ساعت های میانی روز باشد، این باغ دارای بخش های مختلفی همچون بخش کاکتوسها، گیاهان استوایی که به نظر من جذابترین بخش بود، گیاهان دارویی، باغ صخره ای و آبنماها و برکه ها می باشد. محوطه خود باغ هم گلکاری شده و دارای آلاچیق میباشد و فواره های زیبایی نیز وجود دارند، اگر به دنبال جایی برای گرفتن عکسهای زیبا هستید بازدید از این مجموعه رو پیشنهاد میکنم.


[ بازدید : 34 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]