پارک جنگلی ناژوان اصفهان

دوشنبه 1 آذر 1400
12:26
hsi


پارک جنگلی ناژوان یکی از معدود مناطق طبیعی باقیمانده در شهر اصفهان است که خوشبختانه با پیگیری مسئولین شهری به یکی از گردشگاه های بزرگ و اصلی شهر اصفهان تبدیل شده است. پارک ناژوان دارای درختانی با قدمت چند صد ساله است و طبیعت زیبای آن در کنار رودخانه زاینده رود (که این سالها بیشتر زمان خود را خشک است) تا حدودی حفظ شده است. مکان های تفریحی و گردشگری ناژوان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

مجموعه گردشگری ناژوان شامل باغ پرندگان، باغ خزندگان، موزه پروانه ها، تله سیژ، آکواریوم تونلی، پارک آبی، باغ بانوان، اسب سواری، شهر بازی کودکان و ... می باشد.
البته وجود بیشه زارها و درختان فراوان این پارک را به محلی برای تفریح مردم اصفهان و مسافران تبدیل کرده که بدون استفاده از مجموعه های فوق هم ساعاتی را با لذت سر کنند.

در این پارک مسیر ویژه ای در نزدیکی رودخانه زاینده رود بنام جاده سلامت وجود دارد که ورود هرگونه وسایل نقلیه موتوری در آن ممنوع می باشد. در این جاده انواع دوچرخه تک نفره و چند نفره و سه چرخه اجاره داده می شود. همچنین در روزهای جمعه ورزش های همگانی همراه با چک آپ رایگان توسط سازمان های هلال احمر و … برگزار می شود. قسمت دوم این مسیر برخلاف قسمت اول آن برای وسایل نقلیه موتوری ساخته شده است که در مسیر زیبای جنگلی به طول ۲ کیلومتر در کنار رودخانه زاینده رود کشیده شده است.

[ بازدید : 44 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]