همه چیز درباره فرودگاه بین المللی اصفهان

چهارشنبه 7 آبان 1399
15:58
hsi


اصفهان را پایتخت صنعتی ایران هم می‌شناسیم که روزانه تعداد چشم‌گیری از صاحبان کسب و کار برای شرکت در سمینارها و گردهمایی‌ها راهی این شهر می‌شوند و البته دانشجویانی که در دانشگاه‌های معتبر این شهر تحصیل می‌کنند حداقل یک دوره 2-4 ساله مسافران دائمی این شهر هستند. از این رو فرودگاه برای این شهر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و به همین دلیل است که فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در جایگاه ششمین فرودگاه پر رفت وآمد کشور قرار می‌گیرد.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اولین فرودگاه این شهر نیست و فرودگاه قدیمی آن برای کاربردهای نظامی در اختیار نیروی هوایی سپاه قرار گرفته است. فرودگاه فعلی اصفهان در سال 1363 تاسیس شده است. این فرودگاه در شرق اصفهان و دور از مناطق مسکونی قرار دارد که مزیت بزرگی محسوب می‌شود و رفت و آمد مکرر هواپیماها آلودگی صوتی چندانی برای ساکنان شهر ندارد و آرامش آن‌ها را مختل نمی‌کند.

[irp posts=”10969″ name=”هر آنچه درباره فرودگاه بندرعباس باید بدانید”]

ترمینال های فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان دو ترمینال دارد که یکی از آن‌ها ویژه پروازهای داخلی و دیگری ویژه پروازهای خارجی است.

شرکت‌های هواپیمایی

لیست کامل شرکت‌های هواپیمایی‌ داخلی و خارجی که در حال حاضر به فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان پرواز ورودی و خروجی دارند را در این جدول مشاهده می‌کنید.

 

امکانات فرودگاه اصفهان

در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان تمام امکانات لازم برای مرتفع کردن نیازهای مسافران فراهم شده است. در ادامه این امکانات به جزئیات بررسی می‌شود.

رستوران و غرفه‌های چای و قهوه

در هر دو ترمینال داخلی و خارجی مسافران می‌توانند در زمان انتظار از غرفه‌های چای و قهوه استفاده کنند. کسانی که نمی‌توانند غذای فرآوری شده هواپیما را میل کنند، می‌توانند در رستوران فرودگاه که در بخش ترمینال خارجی قرار گرفته است غذاهای با کیفیتی صرف کنند.

[irp posts=”11003″ name=”همه چیز درباره فرودگاه امام خمینی”]

غرفه سوغات و تنقلات

گردشگرانی که برای تفریح به اصفهان می‌آیند به احتمال زیاد از داخل بازار اصفهان سوغاتی‌های‌شان را خریده‌اند، اما کسانی که برای سفر کاری به اصفهان رفته‌اند احتمال اینکه به خاطر جلسات کاری پی در پی نتوانسته باشند سوغات و یادگاری با خودشان ببرند زیاد است و سوغاتی فروشی‌های ترمینال و زمان انتظار برای سوار شدن به هواپیما بهترین موقعیت برای خرید این سوغاتی‌هاست.

خدمات خودرو اجاره‌ای

فرقی نمی‌کند که سفر به اصفهان کاری باشد یا تفریحی، برای کسانی که نمی‌خواهند در طول مسیر رانندگی کنند اما دوست دارند در شهر مقصد خودرو در اختیار داشته باشند می‌توانند به محض رسیدن به فرودگاه از غرفه‌هایی که خدمات خودرو اجاره‌ای را ارائه می‌دهند، خودرو اجاره کنند و در تمام مدت اقامت خودرو در اختیار داشته باشند.

[irp posts=”11070″ name=”فرودگاه جدید استانبول”]

دفاتر فروش بلیط و غرفه رزرواسیون هتل

ارائه این خدمات در فرودگاه به مسافرانی که سفر بدون برنامه‌ریزی داشته‌اند کمک می‌کند تا به سادگی بتوانند هتل خود را انتخاب و رزرو کنند و برای مقصد بعدی خود بلیط هواپیما تهیه کنند.

اينترنت رايگان

تمام بخش‌های ترمینال پروازهای داخلی و خارجی مجهز به اینترنت رایگان هستند و مسافران می‌توانند در مدت انتظار از این اینترنت پر سرعت استفاده کنند، ایمیل‌هایشان را چک کنند، به شبکه‌های اجتماعی‌شان سر بزنند و کارهایی که نیاز به ایننترنت دارد را سر و سامان دهند.


[ بازدید : 29 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]