تفریحات دریایی کیش

شنبه 26 تير 1400
15:05
hsi

قایق دیوانه

شما با این قایق می توانید یک لذت دست جمعی را همراه با خانواده خود تجربه کنید اگر قبل از این تفریح جت اسکی و با فلای بورد را تجربه کرده اید این بار نوبت این است که با دوستان با خانواده این تفریح مهیج را تجربه کنید. برفراز آب ها پرواز کنید، بر روی سطح دریا موج سواری کنید و موج های تند و تیز دریا را پشت سر بگذارید. قایق دیوانه این امکان را برای شما فراهم می کند تا خنده و نشاط و شادی عزیزان تان را بشنوید و هیجان خود را با آن ها سهیم شوید، هزینه بلیط قایق ۶۵ هزار تومان است.  پارک ساحلی سیمرغ مناسب ترین مکان است.

جت اسکی، تجربه ای فوق العاده

اگر به جزیره زیبای کیش سفر کردید حتما جت اسکی را امتحان کنید اگر بدون تجربه جت اسکی به خانه برگشتید باید بگوییم که شما لذت یک تفریح جذاب را از دست داده اید و شاید به زودی دیگر نتوانید آن را در جای دیگر تجربه کنید. اما اگر هنوز در حال برنامه ریزی سفر خود هستید می توانید جت اسکی را در لیست تفریحات خودتان قرار دهید، هزینه بلیط جت اسکی ۵۰ هزار تومان است.

آدرس؛ مرکز غواصی سی من.

فلای بورد

با این تفریح آبی شما می توانید تا ارتفاع ۱۲ متر از سطح آب به پرواز در آیید، و بعد با یک شیرجه جانانه سر در آب فرو ببرید. فلای بورد مانند ورزش جت اسکی لذتی بی نظیر را به شما هدیه می کند نه تنها شما بلکه تماشاگران هم از دیدن این تفریح و لحظات زیبا لذت می برند. هزینه بلیط فلای بورد ۲۰۰ هزار تومان است، افراد می توانند بلیط هواپیما کیش را تهیه کنند و انواع این تفریحات را تجربه کنند.

آدرس؛ اسکله بزرگ تفریحی کیش.

https://mrbilit.com/mag/kish-marine-recreation/


[ بازدید : 25 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]