مهم‌ترین محله‌های اصفهان برای خرید خانه

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400
9:23
hsi

به طور خلاصه، اگر از اصفهانی‌ها، بهترین محله‌های اصفهان را بپرسید، آن‌ها محله‌های شیخ صدوق، مهرآباد، مرداویج، مشتاق، میرزاطاهر یا چهار باغ بالا را پیشنهاد می‌دهند. خانه‌های مرکز شهر در جایگاه بعدی قرار دارند و در آخر، محله‌های شمال شهر اصفهان از قیمت پایین‌‌تری برخوردار هستند؛ البته، با توجه به مساحت و موقعیت، ممکن است یک خانه در محله‌های مرکزی، قیمت نهایی بالاتری نسبت به برخی خانه‌های مناطق جنوبی داشته باشد.

محله پاچنار اصفهان

اگر بخواهیم از مهم‌ترین محله‌های اصفهان برای افراد علاقه‌‌مند به فضای سبز ذکر کنیم، محله پاچنار به عنوان یکی از سرسبزترین محله‌های اصفهان به حساب ‌می‌آید که دارای آب‌وهوا و شرایط زیستی مناسب است. این محله، متصل به خیابان حکیم نظامی، دارای دسترسی و شرایط سکونت مناسبی است، که به عنوان یکی از بهترین محله‌های جنوب اصفهان شناخته می‌شود. همچنان می‌توان باغ‌های میوه اندکی را در این محله یافت.

محله مرداویج اصفهان

 

خرید ملک در مرداویج

مرداویج به عنوان محل سکونت افراد ثروتمند شناخته می‌شود اما به طور کل می‌توان بازه قیمتی متوسط به بالا را در این محله یافت. برج کبوتر که از سازه‌های گردشگری اصفهان است، در این محله قرار دارد. محدوده جغرافیایی این محله از دروازه شیراز تا چهارراه فرایبورگ و از طرف دیگر، خیابان کارگر تا کوی استادان را شامل می‌شود که موقعیت خاص و مناسبی دارد.

محله شیخ صدوق اصفهان

 

محله شیخ صدوق اصفهان



[ بازدید : 12 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]