خرید خانه در اصفهان

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400
9:22
hsi

 به طوری که این شهر بین‌‌المللی، یکی از قطب‌های صنعتی کشور است و چه در صنایع دستی یا صنایع ماشینی، از بزرگترین مراکز تولید کشور به حساب می‌آید. با وجود تنوع مقاصد گردشگری در جای‌جای اصفهان اما هر محله دارای شرایط سکونی خاص به خود است، که نه تنها برای اصفهانی‌ها، بلکه با توجه افزایش جمعیت این شهر و جذب ساکنین جدید غیر بومی، آگاهی از مهم‌ترین محله‌های اصفهان و بهترین مناطق، اقدامی اولویت‌دار برای خرید ملک در شهر اصفهان برای تمامی هم‌وطنان علاقه‌مند است.

شهرستان اصفهان، نقطه جامعی از تاریخ، معماری و صنعت است، که محیط اقلیمی با آب‌وهوای مناسب، شرایط دمایی خوب و زمین قابل کشت، این شهر را از هر نظر، به یکی از بهترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. در طول تاریخ، محله‌های مختلفی در این شهر بزرگ توسعه داده شده که قدمت چند صددهه‌ای دارند و به مرور، ماهیت، ساختار شکل‌گیری، آب‌وهوا، تراکم جمعیت و ارزش اقتصادی خاصی به خود گرفته‌اند. 

در ادامه، به راهنمایی در انتخاب بهترین منطقه برای خرید خانه در اصفهان و معرفی مهم‌ترین محله‌های اصفهان طبق تغییرات جدید قیمت و  خدمات رفاه شهری، خواهیم پرداخت.

معیار و نحوه ارزش‌گذاری محله‌های اصفهان

شهر اصفهان با همه زیبایی‌های خود و مملو بودن از امکانات فرهنگی، به همراه فرصت‌های اقتصادی فراوانی که دارد، به مانند هر شهر دیگر دارای شرایط و تفاوت‌های خود در ارزش‌گذاری بر املاک است. نکته دیگر، سازگاری محله‌های اصفهان با شرایط زندگی و کار هر فرد است، پس علاوه بر ارزیابی اقتصادی، باید با کیفیت زندگی و شرایط هر محله آشنا شوید، که در ادامه به توضیح بهترین و مهم‌ترین محله‌های اصفهان برای سکونت‌پذیری و خرید خانه مناسب با سلیقه بیش‌تر افراد، خواهیم پرداخت.

با توجه به تنوع بالا در مناطق سکونی و محله‎‌های مناسب اصفهان برای خرید خانه و با وجود فرصت شغلی و امکانات مناسب، اصفهان، شرایط و قیمت‌گذاری مالی به صرفه‌تری نسبت به بسیاری از دیگر کلان شهرها دارد، پس فرصت بررسی بهترین محله‌های اصفهان را از دست ندهید.

محله‌های اصفهان، شامل ۱۵ منطقه اصلی و در مجموع ۶۰ محله زیرمجموعه است. برخلاف شهر تهران، مهم‌ترین محله‌های اصفهان در جنوب آن قرار دارند و هر چه محله‌های این شهر به مناطق با آب‌وهوا مناسب‌تر و اماکن تفریحی و خدمات شهری، نزدیک‌تر باشند، دارای نرخ تعرفه زمین و مسکن گران‌تری هستند.

نزدیکی به معابر عمومی و اصلی شهر، نقش مهمی در ارزش‌گذاری دارد، چرا که راهبرد بهتری در مسیریابی و و حمل و نقل است. بسیاری تاجران، سعی می‌کنند، کسب‌وکار خود را در نزدیکی نقاط گردشگری بنا کنند، که این امر، بر ارزش مالی خانه‌های اطراف هم تاثیر می‌گذارد.

 



[ بازدید : 12 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]