سند راهبردی ورزش اصفهان آماده اجرا است

چهارشنبه 13 اسفند 1399
17:19
hsi

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با احداث سایت ورزش های ساحلی در آینده، شاهد رشد و شکوفایی این رشته در استان اصفهان خواهیم بود.

سیدمحمد طباطبایی امروز (چهارشنبه-۱۳ اسفند) در مراسم تجلیل از روسای هیات های ورزشی استان اصفهان که در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز اتفاقات بسیار خوبی در ورزش اصفهان رخ داد و از سردیس و تمبر سهراب مرادی یکی از قهرمانان المپیکی کشور رونمایی شد، همچنین سند آپارتمانی که به وی قول داده شده بود، اهدا شد و دیگر کلید نیست که پس گرفته شود.

وی افزود: همچنین با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، بزرگ ترین سالن ژیمناستیک کشور به بهره برداری رسید و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به تهیه و تدوین برنامه راهبردی ورزش اصفهان و عملیاتی شدن آن پس از رفع خطر ویروس کرونا بتوانیم گام های بسیار خوبی در راستای رشد و توسعه ورزش استان برداریم.

وی افزود: با کلنگ زنی بزرگ ترین مجموعه ورزش های ساحلی در ورزشگاه آزادی خوراسگان در آینده تحول بسیار بزرگی در توسعه و رشد این رشته ها خواهیم داشت.

طباطبایی گفت: شورای راهبردی ورزش را تشکیل دادیم که با دعوت از فرهیختگان و اساتید دانشگاه برنامه ریزی کردیم تا برای عملیاتی شدن برنامه ها بتوانیم سریع تر حرکت کنیم و امروز برنامه عملیاتی ورزش اصفهان آماده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای آن در راستای سیاست های کلان ورزش استان و کشور شاهد حضور پررنگ ورزشکاران اصفهان در میادین کشوری و جهانی و درخشش آنها باشیم.  


[ بازدید : 10 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]