محله جابر انصاری اصفهان

سه شنبه 25 آبان 1400
13:20
hsi

 این محله در محدوده شمالی شهر اصفهان و در منطقه 8 واقع شده است که با محله‌هایی همچون خانه اصفهان، رزمندگان، میرعماد، کاوه و ... مجاورت دارد و از امکانات خوبی برای سکونت برخوردار است.

بررسی قیمت خانه در سه محله جذاب اصفهان

قیمت ملک در این محله تا حدودی بالاتر از محله اشراق است؛ برای مثال شما با بودجه بین 20 تا 23 میلیون تومان (هر متر مربع) در محله اشراق می توانید صاحب یک ملک نوساز شوید اما نقدینگی شما برای خرید خانه نوساز در محله جابر انصاری باید بالای 28 میلیون تومان برای هر متر مربع، باشد.

شما با نقدینگی بین 17 تا 20 میلیون تومان می‌توانید در جابر انصاری صاحب خانه‌های بالای 100 متری با عمر بنای بالای 8 سال شوید. این قیمت‌های ذکر شده میانگین هستند، چرا که قیمت مسکن متناسب با سال ساخت، امکانات، موقعیت جغرافیایی، نوع ساخت، نظر فروشنده و ... متغیر است.

در حال حاضر قیمت یک واحد مسکونی 170 متری، کلیدنخورده، سه خوابه، طبقه دوم، با امکانات (آسانسور – انباری – پارکینگ) در سایت ملکی دلتا با قیمت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است.

شما با داشتن نقدینگی زیر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به سختی می‌توانید در این محله صاحب یک مسکن با امکانات بالا و موقعیت مناسب شوید. پس اگر نقدینگی محدودی برای خرید خانه ندارید، خرید خانه در محله جابر انصاری با توجه به امکانات مناسبی که دارد، یکی از گزینه‌های مناسب برای سکونت خواهد بود.


[ بازدید : 86 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]