فرونشست زمین، خانه‌های مردم اصفهان را به لرزه درآورده است

سه شنبه 27 مهر 1400
10:02
hsi

فرونشست زمین، خانه‌های مردم اصفهان را به لرزه درآورده است

ایسنا/اصفهان اعضای شورای ششم شهر اصفهان در دوازدهمین جلسه علنی این شورا نسبت به بحران فرونشست زمین در اصفهان هشدار دادند و بار دیگر از رئیس جمهور دعوت کردند با سفر به اصفهان از نزدیک در جریان این بحران قرار گرفته و دستور فوری برای رسیدگی به این بحران صادر کند.

محمد نورصالحی-رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور این جلسه که امروز (یکشنبه-۱۱ مهرماه) برگزار شد، با گرامیداشت روز وقف، اظهار کرد: فرهنگ وقف هنوز در جامعه اسلامی ما به علت وجود موانع و مشکلات به طور کامل نهادینه نشده و شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند به طور ویژه این فرهنگ را بیش از گذشته بسط و گسترش دهند.

وی با بیان اینکه شورای شهر بیش از هر نهاد دیگری با مردم در ارتباط است و می تواند با فراهم کردن بسترهای فرهنگی با کمک شهرداری، فرهنگ ریشه دار وقف کردن را زنده نگه دارد، افزود: بسیاری از کتابخانه ها، بیمارستان ها، خانه های تاریخی، تکایا و مکان های مذهبی از همین فرهنگ وقف از گذشته های دور تاکنون برای ما به یادگار مانده و واقفین آن از این طریق نامشان را برای همیشه در دل تاریخ این شهر زنده نگه داشته اند.

وی با اشاره به روز نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا درسایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد.

نورصالحی افزود: امنیت و آرامشی که سربازان و پاسداران این مرز و بوم شبانه روز برای آن تلاش می کنند بیش از هر چیز تضمین کننده فردای درخشان کودکان امروز است که آینده شهر با دستان یکایک آنان رقم می خورد.


[ بازدید : 23 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]