بهترین زمان برای سفر به استان اصفهان

چهارشنبه 14 آبان 1399
9:22
hsi


اصفهان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین توریست های داخلی و خارجی بشمار می رود. روزهای زیادی را باید در این شهر ماند تا فرصت پیدا کنید زیباترین جاذبه های آن را از نزدیک ببینید، زیرا تا دلتان بخواهد در آن آثار تاریخی و کهن وجود دارد. اصفهان نیز مانند سایر مناطق فلات ایران با بارندگی کم، آب و هوای خشک را تجربه می کند و زمستان های آن سرد و تابستان هایی گرم را پشت سر می گذارد. اگر قصد عزیمت به این شهر را دارید و می خواهید از بهترین زمان برای سفر آگاه شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین زمان بازدید از جاذبه های توریستی اصفهان

پیش از آنکه اطلاعاتی درباره بهترین زمان سفر به اصفهان بدست آورید، خوب است که ابتدا مهمترین جاذبه های توریستی آن را بشناسید و با توجه به تایمی که برای مسافرت در اختیار دارید، رفتن به هر کدام از آنها برنامه ریزی کنید. به هر حال هدف اصلی گردشگران، رفتن به این اماکن و بازدید از آنهاست؛ در نتیجه ابتدا باید با مهمترین آنها آشنا شوید مثل: پل خواجو، زاینده رود، سی و سه پل، مسجد شیخ لطف الله، چهل ستون، میدان نقش جهان، عالی قاپو، کلیسای وانک، سر در قیصریه، باغ پرندگان اصفهان، حمام علی قلی آقا و منارجنبان.

برای رفتن به این شهر زیبا هرگز دیر نبوده و شاید بهتر باشد که بگوییم هیچ زمانی نامناسب نیست. به طبع هر فصلی زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد و این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید که با توجه به سلیقه و شرایط چه زمانی را برای سفر انتخاب نمایید. هدفی که ما دنبال می کنیم این است که سفر به اصفهان را در فصل های مختلف تشریح کنیم تا شما بتوانید با آگاهی هرچه بیشتر مناسب ترین زمان را انتخاب نمایید.برای خرید بلیط هواپیما اصفهان میتوانید از طریق سایت های فروش اینترنتی بلیط هواپیما مانند مستربلیط اقدام به خرید کنید.


میدان نقش‌ جهان اصفهان

میدان نقش‌ جهان اصفهان

میدان نقش جهان  که به صورت رسمی با عنوان میدان امام شناخته می شود از زیباترین و محبوب‌ترین جاذبه‌ های اصفهان است که در میراث جهانی یونسکو ثبت‌ شده است. این شهر به اصفهان نصف جهان مشهور است.

میدان نقش جهان که به صورت رسمی با عنوان میدان امام شناخته می شود، میدان مرکزی شهر اصفهان است و بخشی از یک مجموعه تاریخی به شمار می رود. آنچه که این میدان را از سایر همتایانش متفاوت جلوه می دهد، شکل مستطیلی آن است که با ظاهر دایره ای یا بیضی شکلِ بسیاری از میادین معمول و رایج، تفاوت دارد. این میدان مستطیلی، طولی برابر ۵۶۰ متر و عرضی برابر ۱۶۰ متر دارد و به عبارت دیگر طول آن با 430 قدم و عرض آن با 160 قدم طی می شود.

میدان نقش جهان اصفهان آثار تاریخی همچون: کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام و سردر قیصریه، بازار قیصریه اصفهان، دروازه های چوگان را در خود دارد.


http://www.tabnakesfahan.ir/fa/news/908900/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86


[ بازدید : 27 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محله های قدیمی اصفهان است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]